789 432 592
Zapraszamy pon - pt : 8.00 do 15.00
pro@elverre.pl 05.12.2025

Zasady uczestnictwa w programie Elverre Pro Partners

Poniżej znajdziesz najważniejsze zasady współpracy w programie Elverre Pro Partners. Zaprojektowaliśmy je tak, aby zadbać o bezpieczeństwo know-how, jakość wykonania instalacji oraz przejrzyste relacje z partnerami biznesowymi.

  1. Uczestnikiem programu Elverre Pro Partners może być wyłącznie przedsiębiorca. Forma prowadzonej działalności (np. jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka cywilna, spółka z o.o. itp.) nie ma znaczenia – ważne jest posiadanie statusu przedsiębiorcy.
  2. Co 2 tygodnie organizujemy webinar (spotkanie online) dla zainteresowanych podmiotów. Podczas spotkania wyjaśniamy szczegółowo zasady współpracy, uzgadniamy miejsce i termin szkolenia .
  3. Rozpoczęcie współpracy następuje po ukończeniu szkolenia wdrożeniowego. Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną, a na zakończenie przeprowadzana jest ewaluacja wiedzy. Pozytywny wynik jest warunkiem dopuszczenia do dalszej współpracy.
  4. Przed rozpoczęciem szkolenia podpisywana jest umowa o poufności informacji gospodarczych (NDA). Zapewnia ona ochronę know-how, dokumentacji technicznej oraz warunków handlowych, z których korzystają partnerzy Elverre Pro.
  5. Autoryzowani Partnerzy są umieszczani na mapie firm instalujących folie i szkło smart/PDLC. Zapytania przychodzące do Elverre Polska z całej Polski są przekierowywane do najbliższego Partnera. Po otrzymaniu leada Partner zobowiązany jest do kontynuowania kontaktu i dalszej obsługi Klienta.
  6. Autoryzowany dystrybutor może działać na dowolnym terenie. Program nie ogranicza aktywności Partnera do jednego regionu – może on realizować instalacje tam, gdzie pozyskuje klientów i gdzie jest to organizacyjnie uzasadnione.
  7. Na terenach z większą liczbą autoryzowanych Partnerów obowiązują zasady kooperacji. W przypadku nakładania się obszarów działania kilku Partnerów, Elverre – w porozumieniu z zainteresowanymi firmami – ustala zasady współpracy z poszanowaniem interesów każdego Partnera oraz przy zachowaniu wysokiego standardu obsługi klientów.
  8. Szkolenia i integracja. Raz w tygodniu organizujemy krótkie spotkania online dla wszystkich Partnerów, a raz na kwartał spotkania szkoleniowe i integracyjne, które służą podnoszeniu jakości współpracy, obsługi Klientów, wymianie doświadczeń, podnoszeniu kompetencji.

Jeśli akceptujesz powyższe zasady i chcesz rozpocząć współpracę, zapraszamy do wyboru terminu spotkania informacyjnego na stronie głównej programu lub kontaktu mailowego: pro@elverre.pl.