Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy ELVERRE, dostępny pod adresem www.elverre.pl (oraz w subdomenie sample.elverre.pl – próbki folii PDLC), prowadzony jest przez spółkę Elverre Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000838744, NIP 9562360375, REGON 38594947300000.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość.


§ 2

Definicje

  • Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • Sprzedawca – osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Elverre – dane jak w § 1 ust. 1.

  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, korzystająca ze Sklepu.

  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.elverre.pl.

  • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  • Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.

  • Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  • Formularz zamówienia – interaktywny formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.

  • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz możliwa jest modyfikacja danych Zamówienia.

  • Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się także – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług lub umowę o dzieło.


§ 3

Kontakt ze Sklepem

  • Adres Sprzedawcy: ul. Szosa Bydgoska 56, 87-100 Toruń

  • E-mail: biuro@elverre.pl

  • Telefon: +48 799-098-777

Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą powyższych danych.
Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00 oraz w soboty w godz. 10:00–13:00.


§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu wymagane są:

  • urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i przeglądarką (IE, Chrome, Firefox, Opera),

  • aktywne konto e-mail,

  • włączona obsługa plików cookies,

  • zainstalowany program Flash Player.


§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu nie wymaga założenia Konta. Zamówienia można składać zarówno z Kontem, jak i bez niego (po podaniu danych osobowych i adresowych).

  3. Ceny w Sklepie podane są w złotych polskich (oraz innych walutach, jeśli Klient przełączy walutę w menu) i są cenami brutto.

  4. Na ostateczną kwotę do zapłaty składa się cena Produktu oraz koszt dostawy, widoczny dla Klienta podczas składania Zamówienia.

  5. W przypadku umów obejmujących prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony, ceną ostateczną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

  6. Jeżeli charakter Umowy uniemożliwia wcześniejsze obliczenie ceny końcowej, informacje o sposobie jej obliczania oraz o kosztach dostawy będą podane w opisie Produktu.


§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji, podając: imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail, a w przypadku przedsiębiorcy także nazwę i adres przedsiębiorstwa oraz numer NIP.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.

  3. Logowanie do Konta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Klient może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy (e-mailem lub pisemnie na adres podany w § 3).


§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie),

  2. wybrać Produkt i kliknąć przycisk „Do koszyka”,

  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,

  4. w przypadku zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia (dane odbiorcy, adres dostawy, rodzaj przesyłki, dane do faktury),

  5. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

  6. wybrać sposób płatności i opłacić zamówienie w terminie określonym w § 8 ust. 3.


§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Metody dostawy:

  • przesyłka pocztowa, InPost, paczkomaty,

  • przesyłka kurierska,

  • odbiór osobisty (ul. Szosa Bydgoska 56, Toruń) w godzinach pracy firmy.

Metody płatności:

  • przelew na konto Sprzedawcy,

  • płatności elektroniczne (PayNow, PayPal),

  • płatność kartą płatniczą.

Szczegółowe informacje dotyczące dostawy i płatności znajdują się na stronach Sklepu.


§ 9

Wykonanie Umowy Sprzedaży

  1. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta po złożeniu Zamówienia przez Klienta i jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę e-mailem.

  2. W przypadku płatności przelewem, elektronicznej lub kartą – płatność należy zrealizować w ciągu 3 dni. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  3. W przypadku odbioru osobistego – płatność następuje przy odbiorze, w ciągu 3 dni od informacji o gotowości zamówienia.

  4. Termin dostawy Produktu zależy od wybranego sposobu płatności i wskazany jest w opisie Produktu.

  5. Przy zamówieniach z różnymi terminami dostawy obowiązuje najdłuższy termin, chyba że Klient zażąda podziału dostawy.

  6. Dostawy realizowane są na terenie Polski i UE.

  7. Koszt dostawy jest płatny, chyba że Umowa stanowi inaczej. Odbiór osobisty jest bezpłatny.


§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Termin liczony jest od dnia otrzymania Produktu (lub ostatniego Produktu w przypadku zamówienia kilku rzeczy).

  3. Odstąpienie od Umowy następuje przez złożenie oświadczenia (pocztą, faksem, e-mailem lub poprzez formularz online).

  4. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia e-mailem.

  5. W przypadku odstąpienia Umowę uważa się za niezawartą.

  6. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia (z wyjątkiem kosztów dodatkowej dostawy wybranej przez Konsumenta).

  7. Zwrot następuje tym samym sposobem płatności, chyba że Konsument zgodzi się inaczej.

  8. Zwrot płatności następuje po otrzymaniu Produktu lub dowodu jego odesłania.

  9. Konsument zwraca Produkt w ciągu 14 dni na adres Sprzedawcy, ponosząc koszty zwrotu.

  10. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu powstałe wskutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech i funkcjonowania.

  11. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:

  • rzeczy wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta,

  • produktów zapieczętowanych ze względów higienicznych po otwarciu,

  • produktów szybko psujących się,

  • usług w pełni wykonanych za zgodą Konsumenta,

  • treści cyfrowych dostarczanych bez nośnika materialnego po rozpoczęciu świadczenia.


§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Produkty oferowane w Sklepie są nowe.

  2. W przypadku wady towaru Klient ma prawo złożyć reklamację zgodnie z Kodeksem cywilnym.

  3. Reklamację można zgłosić pisemnie lub e-mailem.

  4. Reklamacja powinna zawierać: opis wady, okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta oraz żądanie.

  5. Towary należy odsyłać na adres wskazany w § 3.

  6. Sprzedawca odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

  7. Jeśli Produkt objęty jest gwarancją, informacje znajdują się w opisie Produktu, a karta gwarancyjna dołączana jest do przesyłki.


§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dostępne są na stronach internetowych UOKiK oraz w instytucjach ochrony konsumentów.

  2. Konsument może m.in.:

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,

  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o mediację,

  • skorzystać z pomocy miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji konsumenckich (np. Federacji Konsumentów).


§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

  2. Dane są przetwarzane w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a za zgodą Klienta także w celach marketingowych.

  3. Odbiorcy danych:

  • przewoźnicy i pośrednicy realizujący dostawę,

  • operatorzy płatności elektronicznych i kartowych.

Klient ma prawo dostępu do danych i ich poprawiania.

Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia Umowy.


§ 14

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca może zmieniać Regulamin z ważnych przyczyn (np. zmiany prawa, metod płatności, dostaw). O zmianach Klient zostanie poinformowany z 7-dniowym wyprzedzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawę o prawach konsumenta oraz ustawę o ochronie danych osobowych.

  4. Klient może skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.